2014 i bilder del 1

Många lägger nu upp årsresuméer där de berättar om alla häftiga tävlingsresultat. Vi har bara ett resultat, så jag ska summera året i bilder istället. En bild per månad. Nu kör vi!


Januari. Inspirerad av en träningsvideo prövade jag att träna hunden liggandes på rygg. Det visade sig att han fattade mig bra ändå, trots att jag betedde mig på ett helt annorlunda sätt än våra vanliga träningar.


Februari. Vi hade några riktigt fina vårdagar och jag fyllde år. 


Mars var en kreativ månad. Jag möblerade om och gjorde egna leksaker till hunden. Jag köpte också stora partier slaktavfall till Fidels mat och hade många bollar i luften.


I april var vi med svärföräldrarna i Skåne. Fidde njöt i fulla drag av några dagar med lösspringande och galenskap.


I maj försökte jag ta bilder på hoppande hund men fick inte riktigt till det. 


Juni bjöd på mycket familjetid. Vi har en hel del i skärgården hos min mor och Fidel gottade sig i sällskapet av mina yngre syskon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar