Doggy feelgood smartsnack

Då jag har en oerhört kräsen hund försöker jag testa allt nytt godis jag får chansen att testa. Så här om dagen bestämde jag mig för att testa nya doggy feel good. 

  • 'Smart snack', dessa ska göra hunden lugn och harmonisk enligt tillverkaren
  • Feel good finns i många olika smaker som alla sägs ha olika effekter
  • Onödigt stora bitar, snarare enstaka tilltugg än lämpligt träningsgodis
  • Påsen prasslade perfekt, rolig leksak tyckte Fidel!
  • Dessa godisar gick inte hem hos Fidel

Fidel nosade rätt på paketet och stal det så snart jag kom hem med matkassarna. Mycket nöjd var han, för en sån praslig förpackning var ju världens bästa leksak!




Tyvärr gick inte godiset hem. Han smakade en och tuggade i sig, men med mitt hemgjorda levergodis nära ville han inte ens titta på den.

Ack väl var paketet skitkul. Och han stal det flera gånger från mig och var mycket nöjd. Världens roligaste grej! Att de skulle göra hunden lugn betvivlar jag dock starkt. En godisglad hund äter dem gärna, men det var inget för kräsna Fidel. Jag var inte heller imponerad av innehållsförteckningen - spannmål som första ingrediens.

Dessa kommer vi sannolikt inte köpa igen. Möjligtvis köper vi påsen för att ha en rolig, prasslig leksak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar