Bruks- och IpoSM

Nu sitter jag på vägen hem från SM i bruks pch IPO. Jag har varit del av team filma och har sött ena kameran till livestreamen. Väldigt roligt och lärorikt.

Jag passade såklart också på att kolla in utbudet hos alla utställarna. Idag köpte jag inget själv utan tittade bara inför morgondagen. Däremot fick jag en gratis korv vom og hundemat. De lovade mig också att ge ett bra pris om jag ville handla imorgon efter 14 eftersom de inte ville ha något kvar i frysarna på väg hem.

Svärföräldrarna fick ett koppel också. De har letat efter ett aningen längre än 1.80, svart läder med silverhake. Och tänk så hittade jag precis ett sånt.

Imorgon blir det shopping till Fidel. Ett par riktigt bra, hållbara kampleksaker står på inköpslistan. En 10 meter lång spårlina behöver jag också, så kanske blir det en sån med. Får jag tid över ska jag fotografera skyddet också. Superkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar